مشتاق دیدار
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز
نويسندگان
لینک دوستان

وبتان را جهانی کنید





کجایی تا ببینی چقدر مشتاق دیدار داری؟!!

آنان که میخواهند بدانند شیرینی زبان مرا چه کسی به کام خود مکیده است....

که چنین زهر میبارد از سخنم!!!

نفهمیدی .....!!!!

آدم عشقشو به هوس نمیده........

---------

گوشه راستم بنویس پخش زنده....

پخش مستقیم از کجایش مهم نیست!!!

بنویس زنده است هرچند دلش گرفته باشد...



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت11:40---13 خرداد 1393
اگر دلت گرفت...



سکوت کن...



این روزها هیچکس معنی دلتنگی را نمیفهمد!!!


پاسخ:اوهووم هیشکی نمیخواد بفهمه .......


ترلان
ساعت11:12---13 خرداد 1393


یه وَقتآیے بآیـَכْ رَפֿـتْ..!!





اونم بآ پآـے פֿـوכِتْ..!!



بآیـَכْ جآتو تو زنْدِگے بَعْضے هآ פֿـآلے كُنے..!!



כُرسْته تو شُلوغیآشوטּْ مُتوَجهْ نِمیشَنْ چے میشه..



وَلے بـכوטּْ..



یه روزـے..



یه جآیے..



بـَכْ جورـے یآכِتْ مے اُפֿـتـَטּْ، كه כیگه כیرْ شـُכه..!!



פֿـِیْلے כیرْ...!!


پاسخ:یه روز بد جوری یاد آدم میفتن که خیلی دیر شده خیلی.......:((


saeedsingle
ساعت1:51---13 خرداد 1393

می خواهم...



اونقدر خودخواهانه بغلتـــــــــ کنم...



که جای ضربان قلبمــــ روی تنتـــــــــــــــــ بمونه
پاسخ:♥♥♥



مهران
ساعت1:03---13 خرداد 1393
چشمانم خسته است،و نبض ذهنم افتاده، کاش نگاهت یک قدم نزدیکتر بود
پاسخ:امشب ... دیوانگی ام بالا زده!نه سکوت نه موسیقی،نه هیچ چیز دیگر، این دیوانگی را تسکین نمی دهد!من تو را میخواهم ...آرامم کن!!!!


مهران
ساعت0:59---13 خرداد 1393
هیچ انتظاری از کسی ندارم!



و این نشان دهنده ی قدرت من نیست!!



مسئله خستگی از اعتمادهای شکسته است
پاسخ:مسئله خستگی از عتماد های شکسته س...:((


shima
ساعت18:58---12 خرداد 1393
این بار از بازار دلتنگی برایم یک بغض تازه بخر

نه از اینهایی که زود میشکند…
پاسخ:((


شیرین عسل
ساعت18:27---11 خرداد 1393
پیامبر عاشقانه های من

معجزه چشمان تو کافیست

ایمان بیاورم به رسالت عشقت
پاسخ:هعییییی!!!!:((


ترلان
ساعت7:54---11 خرداد 1393

گاهی وقتها دلم میخواهد بگویم: من رفتم ؛ باهات قهرم ،دیگه تموم !



دیگه دوستت ندارم .....



وچقدر دلم میخواهدبشنوم: کجا بچه لوس !؟



غلط میکنی که میری .....



مگه دست خودته ؟ رفتن به این راحتی نیست.... !



اما ....



نمیدانم چه حکمتیست که آدمی همیشه اینجور وقتهامیشنود : به جهنم
پاسخ:قهر میکنم نگی هرطور راحتی ....میخوام بگی که بموووووووون.:(((



atefeh
ساعت12:14---9 خرداد 1393
باران که می بارد ، دلم برایت تنگ تر می شود



راه می افتم ، بدون چتر ! من بغض میکنم ، آسمان گریه !


پاسخ:(((


ترلان
ساعت6:53---9 خرداد 1393
.

به بعضیا بایدگفت:



عزیزم دلم اونی که با دیدنت “کف” میکنه دلستره، نه من)
پاسخ:اوووووهوووم


atefeh
ساعت17:59---8 خرداد 1393
نـمـــیدانمــ چــرا مــیان ایــن همـــه اتــفاق... ،



تـــو را ؛



طـــوری عــجـیـب ؛



جــــدی گرفــتـه امــــ ...!


پاسخ:دقیقاااااااا،واقعاااااا چرا!!!!!!


شیرین عسل
ساعت9:52---8 خرداد 1393
آن روزها که با تو بودن برایم آرزو بود



تمام شد !



امروز با تو بودن



یا نبودن فرقی ندارد...



سیگار باشد یک خیابان و برگهای زرد پاییزی...



من میروم تا دود کنم هستی ام را ....!!!
پاسخ:اوهووووووووووم....دلتنگم!دلتنگ،هرکس به جای من بود،می برید......اما، من هنوز می دوزم.........


saeedsingle
ساعت23:18---7 خرداد 1393
ممنون از حضور گرمت

شماهم لینک شدی عزیز

بازم بیا خوشحال میشم


پاسخ:ممنونم....اوکی


saeedsingle
ساعت15:21---7 خرداد 1393
وااااااااااای

چقد تلـــــخ


پاسخ:(((((


zahra
ساعت11:29---7 خرداد 1393


ترلان
ساعت10:39---7 خرداد 1393
لــحظاتی هســــــــــت که :





هیــــچ چیز این زندگی قانع ام نمی کند ؛





فقط و فقط نیاز به اندکـی تـــــــــــــ♥ـــــــو دارم ...




پاسخ:وای از اون روزی که شریک خاطره هات یه شماره خاموش باشه ویه سیگار روشن..


ترلان
ساعت10:33---7 خرداد 1393
در خاطر کسی می مانی که ...







بـــا نبــــــــــــــــــودنت...







بودن هــــــــــــیچ کس را







معامله نمـــــــــــــی کند...




پاسخ:تو میروی ومن نگاه میکنم،تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم!بی تو یک عمر برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است......نرو این راه فتن نیست


صبارونالدو
ساعت10:24---7 خرداد 1393

پاسخ:((((


مهران
ساعت0:55---7 خرداد 1393
تا فصل قرار منتظر خواهم ماند



تا دیدن یار منتظر خواهم ماند



در غیبت تو اگر مرا دار زنند



بر چوبه دار منتظر خواهم ماند
پاسخ:روزی تمام دنیا تو را خواهند شناخت ،بس که من از تو میگویم و از تو مینویسم


مهران
ساعت0:50---7 خرداد 1393

این دو دلی ها ،دو راهی ها و دو گانگی ها



مـــــــــــــرا خواهد کشت .بیا..



یکبار برای همیشه نیا...
پاسخ:فرقی نمیکند بیایی یا نیایی ......من دیگر هیچوقت حالم خوب نمیشود.....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

درباره وبلاگ

اصلا قرار نیست کـــه سرخم بیاورم، حالا که سهم من نشدی کم بیاورم... دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم، تا روی زخمهـــای تـــو مرهم بیـاورم... میخواستم که چشم تو را شاعری کنم، امّا نشد کــــه شعــــر مجسم بیــــاورم... دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل، می شد تــــو را دوباره به شعرم بیاورم... یادت که هست پای قراری که هیچ وقت..... میخواستم برای تــــو مریـــــم بیاورم؟ حتی قرار بود که من ابر باشم و، باران عاشقانـــه ی نم نم بیاورم... کلّــی قرار با تــــو ولی بی قرار من، اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم... ...... اما همیشه ترسم از این است٬ مردنم، باعث شود بـــه زندگیت غـــــم بیــاورم... حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم، عمراً دوباره رو به جهنّـــــم بیاورم... خود را عوض کنم و برایت به هر طریق، از زیــــر سنگ هم شده٬ آدم بیــــاورم... بگذار تا خلاصه کنم٬ دوست دارمت، یا باز هـــم بهــــانه ی محکم بیاورم؟ **فریبا عباسی**
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 250
تعداد نظرات : 777
تعداد آنلاین : 2



 

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه